Let op: Geef je op voor de jubileumwedstrijd van EGHV

Maandag, 25 april 2016

Let op!!!!

Dit jaar organiseert EGHV, 2 jubileumwedstrijden. Een wedstrijd zoet 15 juli Oostvest en een wedstrijd zout op 16 juli Baaiweg. Er wordt ook een barbecue naderhand gehouden bij Jaco Wisse.
Geef je op tijd op voor deze 2 feestelijke wedstrijden.
Dit kan voor 1 juli. Kosten zijn voor leden 10 euro dan mag er met beide wedstrijden meegedaan worden. Je mag ook alleen voor zoet of zout kiezen. Een introducé mag ook mee naar de barbecue, kosten zijn hier voor ook 10 euro.

Opgeven bij een wedstrijd of mail naar
secretaris@eghv.nl
jacowisse@planet.nl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------