Uitbreiding Viswater EGHV

Maandag, 2 juni 2014

De EGHV huurt nu ook het Visrecht van De Zwarte Weel in Kapelle.

Sinds kort huurt de EGHV het Visrecht van de Zwarte Weel in Kapelle van de heer Ab Brouwer. De EGHV heeft al een aantal jaren hier een aantal basisschool leerlingen op bezoek gehad voor een praktijkles vissen. Deze vislessen worden verzorgd door een Vismeester van Sportvisserij Zuid-WestNederland in samenwerking met de EGHV. Zodoende was het bij de EGHV bekend dat het hier leuk vissen is.
Omdat het vissen hier niet geregeld was en HVKK uit Kapelle alleen op zoutwater vist ontstond het idee om het visrecht van dit water te huren zodat de leden van de EGHV hier legaal kunnen vissen. De Zwarte Weel zal dus worden opgenomen in de Lijst met Viswateren van de EGHV. Leden die dit jaar  nog willen vissen in de Zwarte Weel moeten dus een nieuwe Lijst met Viswateren van de EGHV hebben.
Zodra deze lijst beschikbaar is zal hier bekend gemaakt worden waar die te verkrijgen is.