Presentatie Michiel Pilaar 10-02

Maandag, 13 februari 2023

De presentatie van Michiel Pilaar: 2 jaar vissen in Belgie (en de rest van de wereld). Vrijdagavond 10-02 was het dan zo ver, een presentatie over karpervissen van Michiel Pilaar van KWO.

Nadat iedereen voorzien was een bak koffie of iets anders nattigs, begon de lezing voor de ruim 30 aanwezige EGHV leden.
Michiel vertelde vol enthousiasme over zijn vistrips, het ging er niet alleen om te laten zien waar en hoe hij overal ter wereld zijn vissen vangt, maar ook op welke manier en wat er allemaal bij komt kijken om een filmpje van 50 minuten te maken. Natuurlijk gaat er tijdens zo’n trip wel eens iets mis. Zo vertelde hij dat hij ook wel eens een drone had verloren omdat er geen contact meer mee was, dit werd verduidelijkt door middel van een filmpje van die desbetreffende drone die in het water belande.

Tijdens de pauze werd iedereen voorzien van een hapje en een drankje, welke keurig werden verzorgt door de medewerkers van buurthuis “de Pit”. Onze dank hiervoor.
Na de pauze vertelde hij met name over zijn vistrips op de grote rivieren in België. Hij liet zien welke grote vissen hij daar had gevangen en welke moeite dit soms met zich mee brengt.
Aan het einde van de uiteindelijk 2 uur durende presentatie, ging Michiel nog in op een paar vragen van de aanwezige leden, en als laatste werdt hij bedankt en kreeg een leuk pakket met allerlei gezonde drankjes aangeboden. Al met al weer een geslaagde avond!