Vispassen nog niet overal geleverd...

Vrijdag, 29 december 2023

Geen paniek, ze zijn wel onderweg!!

Beste leden,

Het einde van het jaar is nu echt in zicht en dat betekend dat we vanaf 1 januari de nieuwe vispassen nodig hebben aan het water om lekker te kunnen hengelen.
De vispassen zijn half december verstuurd richting alle leden. Deze zouden dan op 20 en 21 december bij de post hebben moeten zitten, maar bij veel leden is er nog niets op de mat gevallen. Geen paniek, ze zijn wel onderweg!! Hopelijk komen ze vandaag of morgen.
Wil je vanaf 1 januari toch lekker gaan vissen, geen probleem, onze controleurs weten er in ieder geval vanaf dat er nog veel mensen zijn zonder vispas. Gooi dus gewoon lekker je hengel uit en probeer die eerste vis te vangen van 2024!
Alvast de beste wensen voor 2024, dat iedereen veel en grote vis mag vangen.

Het bestuur van EGHV