Vrije Jeugdhengelwedstrijd

De Eerste Goese Hengelsport Vereniging viert dit jaar haar 70 jarig jubileum.
We willen dat ook vieren met de jeugd van Goes en omgeving met een vrije jeugdwedstrijd in de Goese Westvest.
Jongens en meisjes van 10 t/m 14 jaar kunnen hieraan meedoen.
Deze wedstrijd wordt gehouden op zaterdag 23 juli van 10.30 tot 12.30.
Je mag gratis meedoen. En er zijn natuurlijk een heleboel prijzen te winnen! !

Inschrijven liefst van te voren via E-mail : Naam en geboortedatum e-mailen naar eghv@zeelandnet.nl. Bellen kan natuurlijk ook 0113-220455.
Inschrijven op de wedstrijddag is ook nog mogelijk als er nog plaats is.

Uitreiking van wedstrijdkaarten vanaf 9:30 aan het wedstrijdwater bij Westsingel 72

Graag een leefnet of emmer mee nemen om de gevangen vissen te kun¬nen bewaren totdat deze door de controleurs zijn gemeten, daarna wordt alle vis weer netjes teruggezet.

Er wordt gevist op centimeters iedere vis wordt gemeten. Vis beneden 10 cm telt niet mee. Vis van 10 cm en meer telt voor iedere cm één punt. Voeren is niet toegestaan en ook het vis¬sen met gekleurde maden mag niet. De deelnemers moeten zelfstandig kunnen vissen, hulp van ande¬ren is alleen toegestaan bij het scheppen van een grote vis, het onthaken van de vis of bij materiaal pech.
Een vergunning is voor deze wedstrijd niet nodig.

Datum (en tijd) Zaterdag 23-07-2016 10:30 uur t/m zaterdag 23-07-2016 12:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Zaterdag 23-07-2016