Welkom op de website van de Eerste Goese Hengelsport Vereniging te Goes.

De vereniging is opgericht in 1946 en bestaat dus in 2016 70 jaar. De EGHV is is destijds begonnen als zoutwatervereniging maar doordat er binnen de stad ook steeds meer viswater ontstond is het een gemengde vereniging geworden waar men zowel voor zoutwatervissen als voor zoetwatervissen terecht kan. Per 1-1-2015 had de vereniging meer dan 1000 leden. Van deze 1000 leden doen er jaarlijks zo'n ca. 100 aan de diverse wedstrijden mee.

Ieder jaar organiseren wij een 10 tal wedstrijden op zout water, waarvan een aantal in de Ooster- en Westeschelde en een aantal op het strand van Walcheren en een paar in het Schelderijnkanaal bij Rilland..

Ieder jaar wordt er een 6 tal viswedstrijden georganiseerd op zoet water binnen de bebouwde kom van Goes.

Daarnaast is er nog een bootwedstrijd, een onderlinge clubwedstrijd, een rondviswedstrijd en de zogenaamde eindejaarswedstrijd als afsluiting van het visjaar.

Van elke wedstrijd wordt een uitslag met foto's op deze website gepubliceerd.
De EGHV heeft ook een facebook pagina. Zoek binnen facebook maar eens naar Eghv.

Alle wedstrijden staan op onze kalender. Evenals het wedstrijdreglement en de locaties van ons viswater.