Grote vrije wedstrijd 29 oktober

Woensdag, 27 september 2017

LET OP: VISSERS DIE MEEDOEN MET DEZE WEDSTRIJD. Mededeling over de Grote Vrije wedstrijd BD Store /EGHV 29 oktober 2017 Het kan zijn dat deze zondag verplaatst wordt naar, het Nollestrand richting Dishoek ....Dit in verband met de weersverwachting, NW 5/6. We beslissen uiterlijk zaterdag. Houdt hier rekening mee. Mocht het zo zijn dat we de wedstrijd verplaatsen, zetten we dit zaterdag op Facebook en de Website van EGHV. www.eghv.nl. De wedstrijd zal dan ook een half uur later van start gaan. Er wordt dan gevist van 11:00 tot 15:00. HOU FACEBOOK EN DE WEBSITE IN DE GATEN>>>>>>>

Grote Vrije Viswedstrijd 29 oktober 2017

De bd store Middelburg organiseert samen met de Eerste Goese Hengelsportvereniging (EGHV) op zondag 29 oktober as. een grote vrije viswedstrijd aan het strand van Domburg. Deze wedstrijd gaat vooral een gezellig evenement worden, waaraan uitdrukkelijk ook deelgenomen kan worden door minder ervaren vissers.
Om dat wat eenvoudiger te maken, kan op verzoek worden ingeschreven op zogenoemde bisnummers, zodat het mogelijk is om naast een vriend of bekende te vissen en een ervaren wedstrijdvisser een minder ervaren deelnemer dus ook onder zijn/haar hoede kan nemen.
Aas is vrij behalve zachte krab, en de vis telt mee vanaf 10 cm.
Er wordt van 10.30 tot 14.30 uur in drie vakken gevist aan het parcours de Zeven Golven in Domburg. De prijsuitreiking zal rond 17:00 uur plaatsvinden in Café Kasteel van Batavia te Westkapelle. De prijsverhouding is 1 : 3 en naast de ere-prijs voor de algemeen winnaar, worden ook de beste drie jeugddeelnemers in het zonnetje gezet. Voorafgaande aan de prijsuitreiking is er bovendien een grote tombola met prachtige prijzen.
Het inschrijfgeld bedraagt €10,- per persoon en op de wedstrijddag zelf kan nog worden ingeschreven in Café Kasteel van Batavia te Westkapelle, alwaar vanaf 8.30 uur de plaatskaarten dienen te worden opgehaald.
Voorinschrijving (bisnummers alléén op voorinschrijving!) is mogelijk in de winkel van bd store aan Achter de Houttuinen 34 te Middelburg, tel. (0118) 625600 of per e-mail info@eghv.nl of info@bdstore.com