Aankondiging Grote vrije strandwedstrijd bd store/eghv

Maandag, 17 september 2018

28 oktober Grote Vrije Wedstrijd

De bekende speciaalzaak bd store Middelburg organiseert deze grote vrije viswedstrijd samen met de Eerste Goese Hengelsportvereniging (EGHV)op zondag 28 oktober as. aan het strand van Vlissingen. Deze wedstrijd gaat vooral een gezellig evenement worden, waaraan uitdrukkelijk ookdeelgenomen kan worden door minder ervaren vissers. Om dat wat eenvoudiger te maken, kan op verzoek worden ingeschreven opzogenoemde bisnummers, zodat het mogelijk is om naast een vriend of bekende te vissen en een ervaren wedstrijdvisser op die manier eenminder ervaren deelnemer onder zijn/haar hoede kan nemen.

Er wordt van 10.00 tot 14.00 uur gevist in drie vakken aan het bekende parcours Nollestrand - Dishoek. De gevangen vis telt mee vanaf 10 cm.Alle aas is vrij, met uitzondering van zachte krab.

De prijsuitreiking zal rond 17.00 uur plaatsvinden in Café Kasteel van Batavia te Westkapelle. De prijsverhouding is 1 : 3 en naast de ere-prijs voorde algemeen winnaar, worden ook de beste drie jeugddeelnemers in het zonnetje gezet. Voorafgaande aan de prijsuitreiking is er bovendien een verloting met prachtige prijzen.

Deelnemen?

Het inschrijfgeld bedraagt € 10,- per persoon en op de wedstrijddag zelf kan nog worden ingeschreven in Café Kasteel van Batavia te Westkapelle,alwaar vanaf 8.00 uur de plaatskaarten dienen te worden opgehaald.
Voorinschrijving (bisnummers en moeilijk ter been (MTB) nummers alléén op voorinschrijving!) is mogelijk in de winkel van bd store aan Achter de Houttuinen 34 te Middelburg, tel. (0118) 625600 of per e-mail: info@eghv.nl of info@bdstore.com