Jubileum avond 29-7 in de Pit

Maandag, 1 augustus 2022

Afgelopen vrijdag mochten we eindelijk ons 75-jarig jubileum vieren. Het is een jaar laten dan gepland, dus eigenlijk is het al ons 76-jarig jubileum!

Met ruim 80 gezellige leden hebben we een fantastisch leuke, lekkere en verrassende avond beleefd. Een heerlijke BBQ met vlees, vis, koude salades, gepofte aardappel, mais en lekkere sausjes. Allemaal zelf gemaakt door de medewerkers van buurtcentrum de Pit.
Nadat we hebben geprobeerd om alles op te eten, wat een hele opgave was, zijn we begonnen met de loterij.
Er waren meer dan 100 prijzen! Van een baardtrimmer tot een Dolce Gusto apparaat… er zat van alles bij en er waren heel veel blijde gezichten die de prijzen in ontvangst mochten nemen.
Tussen de verloting door hebben we de prijzen van de viswedstrijd van 2 juli uitgereikt. Het was de wedstrijd die op het Schelderijn-Kanaal gevist was. Helaas was de vangst niet erg goed. Van de 53 vissers hadden er maar 23 personen vis gevangen.
Met een geweldige prijzentafel waaronder de eerste prijs, een Philips Media TV van 55 inch, een Samsung Soundbar, een Espresso apparaat, een Airfryer en hengelsets voor zoet en zout, was er voor ieder wat wils. We kunnen wel zeggen dat we als vereniging ontzettend trots zijn dat we deze grote prijzentafel bij elkaar hebben gekregen!
De eerste prijs is gewonnen door Marco Oreel met 3 vissen, de tweede prijs ging naar Jarco Oostdijk en de derde prijs was voor Wim Vuijk. Ook de personen die geen vis hebben kunnen vangen, ging met een mooie prijs naar huis.
Kortom, het was een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar!

Voor foto’s klik even op de volgende link

Ad de Visser namens het bestuur van de E.G.H.V.