Roofvisclinic in de Oostvest

Zondag, 18 september 2022

Vanmorgen was het dan zover. Totaal 15 leden, waarvan 8 jeugdleden, stonden al vroeg klaar voor de roofvisclinic van Marco Oreel.

Na een korte uitleg over de verschillende hengels en kunstaas ging iedereen zelf aan de gang om een snoekje te vangen, wat helaas niet is gelukt. Marco kwam bij iedereen langs om tips en tricks uit te leggen. Ondertussen werdt iedereen voorzien van een blikje fris en een appelflap. Aan het einde van de clinic kreeg iedereen nog een goodiebag mee met kunstaasjes die gesponsord waren door de BD store.
Iedereen was zeer enthousiast, dus dit is zeker voor herhaling vatbaar. Marco bedankt.