Website EGHV vanaf een nieuwe Locatie

Vrijdag, 21 oktober 2011

De website van de EGHV bij Zeelandnet was wel aan vervanging toe en dat is inmiddels gebeurd.

De website van de EGHV op zeelandnet was niet meer toereikend op http://people.zeelandnet.nl/phollestel/eghv want de ruimte hier was maar beperkt. Door de foto's bij de wedstrijden was deze ruimte bijna altijd helemaal vol. Daarom zijn we overgestapt op een nieuwe locatie waar uw voortaan de website van de EGHV kunt vinden.

Deze nieuwe locatie is te bereiken met het adres http://eghv.mijnhengelsportvereniging.nl of  http://www.eghv.nl en dat is een stuk makkelijker om te onthouden.

De oude website blijft nog even in de lucht omdat nog niet iedereen weet waar de nieuwe website zich bevindt, maar deze gaat natuurlijk op termijn verdwijnen. De indeling van de website is afgestemd op die van Sportvisserij Nederland en u vindt hier nu ook nieuws van Sportvisserij Nederland en Sportvisserij ZuidWest Nederland zodat u daar ook een kijkje kunt nemen. Het aanvragen van een Vispas voor nieuwe leden lukt nog niet via de website want hier wordt nog aangewerkt. Wel kunt u via de site lid worden van de vereniging.

U kunt de vereniging per e-mail bereiken op het adres eghv@zeelandnet.nl ook als u vragen of opmerkingen over de website heeft kunt u dit e-mail adres gebruiken.