OPGELET: komend weekend karperkoppelwedstrijd in Goes

Maandag, 26 augustus 2024

LET OP! Komend weekend 30-31 augustus zal er een karperkoppelwedstrijd plaatsvinden op verschillende locaties in Goes.

De wedstrijd zal starten op 30 augustus om 20:00 uur en eindigen op 31 augustus om 16:00 uur. Het wedstrijdparcours ligt verspreid op verschillende wateren door Goes. Op de bijgevoegde afbeeldingen kun je zien welke gebieden er bevist gaan worden in Goes, dus houdt er rekening mee! Zo blijft het leuk voor iedereen. Er is nog genoeg plaats om uit te wijken om een vis te vangen. Bedankt alvast!