Stemmen vanaf 2 september voor clubsupport van de Rabobank!

Zondag, 1 september 2024

Dit jaar doen wij wederom weer mee aan de clubsupport van de Rabobank! De Rabobank verdeeld jaarlijks geld aan clubs op de Bevelanden en Walcheren. Ook de Eerste Goese Hengelsport Vereniging doet weer mee.

Het geld proberen we zo goed als mogelijk te besteden. Zo is er komend winterseizoen een visserijkundig onderzoek in de Oostvest en hopen we weer nieuwe vissen uit te kunnen zetten in de wateren van Goes.
Dus heb jij een rekening bij de Rabobank en ben je lid? Dan kun jij de EGHV helpen door te stemmen. Ben je nog geen lid bij Rabobank, dan is dit gratis in een paar klikken geregeld. Stemmen kan vanaf 2 september.
Je kunt zowel via de Rabobank app als via internetbankieren je stem uitbrengen.
In de Rabobank App:
1. Open de app
2. Ga naar 'Instellingen'
3. Druk op 'Lidmaatschap'
4. Druk op 'ClubSupport' en vervolgens op 'Breng je stem uit’ (op EGHV)

Via Internetbankieren:
1. Ga naar deze webpagina: https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/clubsupport/
2. Klik op 'Breng je stem uit'
3. Log in met je Rabo Scanner en typ 'EGHV' in
4. Breng je stem uit

Je kunt totaal op 3 verenigingen stemmen. Het zou natuurlijk mooi zijn als één van deze stemmen naar de EGHV gaat! Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de EGHV.