Uitslag zoet 8 Hertenkamp

Dinsdag, 24 september 2024

Zaterdag 21 september was het de laatste zoetwedstrijd van het jaar.... wie gaat de kampioen van 2024 worden??? Er waren nog enkele vissers die kampioen konden worden, dus de spanning was om te snijden!

Met 35 vissers waren er 24 vissers met vis! De jeugd was goed vertegenwoordigd met vis. Dat beloofd nog wat voor de toekomst...
De winnaar van deze wedstrijd met meer dan 10 kilo (7 vissen) werd een junior : Jelle de Witte ( hoe mooi is dat, geweldig).
De Kampioen van 2024 is Johnny Rikkers geworden. (Oefenen loont dus.) Gefeliciteerd Johnny!

Na afloop was de prijsuitreiking in buurthuis de Pit, waar onder het genot van een hapje en drankje de prijzen werden uitgereikt van deze wedstrijd.

De kampioenen zullen gehuldigd worden op onze feestavond op 21 juni 2025

De wedstrijden op zout gaan nog gewoon door en de volgende wedstrijd is op 5 oktober aan het Nollestrand.