Uitslag zout 8 Nollestrand

Maandag, 7 oktober 2024

Zaterdag 5 oktober was de kust niet alleen bezet door hardlopers en kijkers (kustmarathon), maar ook door een groep vissers die een wedstrijd hadden op het Nollenstrand. Het was prachtig weer en met 31 vissers moest het een mooie ochtend gaan worden

3 vissers hadden helaas geen vis gevangen, maar dat betekende wel dat er 28 vissers mét vis waren. De winnaar had een speciale, geheime tactiek die niet doorverteld mag worden, maar hij viste in ieder geval dicht onder het kantje. Met 12 vissen boven de 10 cm voor de nr. 1 en slechts de helft voor de volgende visser, was het in ieder geval de juiste tactiek. De wintervis is langzaam aan het arriveren, maar het waren de zeebaarsjes die de klok sloegen. Eén persoon had zo'n grote baars aan de haak, dat na een zwaar en lang gevecht de haak in tweeën brak. Al met al een lekkere ochtend met veel vis(jes). Wedstrijd zout 9 staat op 9 november van 10:00 tot 13:00 uur op de planning aan de Hoge Hilt. Tot dan!!